BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Print

Priorities & Funding

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos tobulinimas Mažeikių ir Plungės rajonų mokyklose

No. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0021

Application status::
Įgyvendinimas
Executor Mažeikių lopšelis-darželis "Buratinas"
Region Mazeikiai district
Implement IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Priority PRIORITY AXIS 9. EDUCATING THE SOCIETY AND STRENGTHENING THE POTENTIAL OF HUMAN RESOURCES
Invitation number 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projektu siekiama Mažeikių lopšelyje - darželyje "Buratinas", Mažeikių r. Tirkšlių darželyje "Giliukas" ir Plungės r. Šateikių pagrindinėje mokykloje pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, sudarant sąlygas sėkmingai ugdytis vaikams, turintiems mokymosi bei elgesio ir emocinių sunkumų. Tyrimais nustatyta, kad ikimokyklinio ugdymo įstaigos yra pasirengusios ugdyti vaikus, turinčių kalbėjimo sutrikimų, tačiau aplinkos nėra visiškai tinkamos ugdyti elgesio ir emocijų sunkumų turinčius vaikus: specialistai stokoja atnaujintų žinių, tėvams trūksta infirmacijos ugdant tokius vaikus. Projekto metu organizuojamuose mokymuose dalyvaus 18 ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų. kurie sužinos kaip įgyvendinti prevencinę socialinių-emocinių kompetencijų ugdymo programą "Kimochis", diegti naują priešmokyklinio modelį „Laikas kartu“, organizuoti integruoto ugdymo principus vidaus ir lauko aplinkose. Įgytas kompetencijas mokytojai taikys diegdami naują PU modelį "Laikas kartu", įgyvendindami programą "Kimochis", organizuodami inkliuzinį ugdymą lauke. Veiklos rezultatų efektyvumas bus įvertintas atliktu priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų tyrimu. 40 priešmokyklinio amžiaus vaikus auginančių tėvų dalyvaus mokymuose, kur bus tenkinamas jų poreikis gilinti žinias apie vaikų socialinio-emocinio ugdymo galimybes, streso mažinimo būdus, susipažins su naujo PU modelio „Laikas kartu“ diegimo ypatumais, sužinos, kodėl vaiko raidai svarbus yra socialinis-emocinis ugdymas. Projekto idėjos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų įsisavinimas svarbus prisidedant prie Žemaitijos regione esančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų veiklos tobulinimo, padės didinti ugdymo prieinamumą ir kokybę įvairių ugdymosi poreikių ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, sudarys prielaidas gerosios patirties plėtrai regionuose. Projekto veiklos orientuotos į lyčių lygybės, nediskriminavimo principų užtikrinimą.


Application information

Application receipt date: 25.01.2019
No evaluation criterion Funding status [[vertinimo balai]]
1. Eligibility evaluation Yes (28.08.2019)
2. Venefit result Yes (04.06.2019) 71.50
Project value in application: 70 561,19 Eur
Funding requested for 69 149,97 Eur

Contract information

[[implement_period_to]]: 28.11.2020
Contract date: 28.11.2019
Application funding, Eur Funding, Eur Paid funding, Eur paid out funding, Eur
70 559,44 69 147,44 61 377,44 60 318,16

[[indicator:projekto igyvendinimo stebesenos rodikliai]]

Nr [[indicator:stebesenos rodiklio pavadinimas]] [[indicator:matavimo vienetas]] [[indicator:siektina reiksme]] [[indicator:pasiekta reiksme]]
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 3.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 18.00 18.00

Update date: 2020-10-21 07:47

Related items