BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ruožo Kaišiadorys - Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas

Nr. 06.1.1-TID-V-503-01-0006

Paraiškos būsena:
Paraiškos vertinimas
Vykdytojas AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“
Savivaldybė
Priemonė TEN-T geležinkelių tinklo atnaujinimas ir patobulinimas, skirtingų rūšių transporto sąveikos gerinimas
Prioritetas 6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
Projekto sąrašo numeris 06.1.1-TID-V-503-01

Lietuvos geležinkelių tinklą sudaro 1911,3 km eksploatuojamų geležinkelių kelių, kuriais kasmet vežama 40% Lietuvoje transportuojamų krovinių bei 13 % viešuoju tarpmiestiniu transportu besinaudojančių keleivių. Tačiau Lietuvos geležinkelių elektrifikacijos lygis šiuo metu siekia tik 8 %. Mažas geležinkelių tinklo elektrifikacijos lygis lemia tai, kad geležinkelių sektoriuje kasmet suvartojama daugiau kaip 2.177 TJ dyzelino kuro, dėl kurio į aplinką išmetamas ŠESD kiekis sudaro 3 % viso transporto sektoriaus išmetamo ŠESD kiekio. Ruožas Kaišiadorys – Klaipėda (Draugystės st.) (321,1 km) priklauso 423,9 km ilgio TEN-T Core tinklui, priklausančiam IXB koridoriaus ruožui V.S.-Kena-Klaipėda. Ruožu vežama reikšminga krovinių dalis, kuri sudaro daugiau kaip 60 % geležinkelių transportu Klaipėdos uosto kryptimi gabenamų krovinių srautų, taip pat ja transportuojama daugiau kaip 38,7 % visų geležinkelių keleivių. Ruožas neelektrifikuotas, todėl traukinių eismas vykdomas, tik naudojant dyzelinę arba šiluminę trauką. Įgyvendinus projektą, būtų sudarytos sąlygos ne tik šiame ruože, bet ir visame IXB koridoriuje traukinių eismą vykdyti elektrine trauka ir pereiti nuo iškastinio kuro prie atsinaujinančių energijos išteklių naudojimo. Tokiu būdu, būtų sumažintas neigiamas poveikis aplinkai, o mažinant sąnaudas susijusias su iškastinio kuro naudojimu ir ją naudojančios infrastruktūros išlaikymu, būtų padidintas sektoriaus veiklos efektyvumas. Projekto tikslas: patobulinti IXB koridoriui priklausančio geležinkelių ruožo V.S. - Kena - Klaipėda (Draugystės st.) infrastruktūrą ir sumažinti iškastinio kuro naudojimą geležinkelių transporto sektoriuje, tokiu būdu didinant geležinkelių transporto veiklos efektyvumą bei mažinant aplinkos taršą. Tikslo bus siekiama, modernizuojant IXB transporto koridoriui priklausantį 1520 mm pločio ir 321,1 km ilgio geležinkelio ruožą Kaišiadorys–Klaipėda (Draugystės st.), jį pritaikant elektrinės traukos traukinių eismui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-07-01
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 337 253 945,76 Eur
Prašoma finansavimo suma: 166 086 695,84 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai