BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

„Turi profesiją-turi ateitį!“

Nr. 09.4.1-ESFA-V-735-01-0001

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras
Savivaldybė
Priemonė PASKATOS IR PAGALBA BESIMOKANTIEMS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.4.1-ESFA-V-735-01

Siekiant, kad profesinė mokykla taptų mokykla visiems bei sėkmės garantu įtraukiojo ugdymo plėtrai, ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas mokiniams iš socialiai jautrių grupių, t. y. mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir/ar patiriantiems socialinę atskirtį. Projekto tikslas - užtikrinti galimybę šiems mokiniams įgyti profesiją. Tikslo bus siekiama, padedant mokiniams atrasti save profesijų pasaulyje, sudarant tinkamas sąlygas ir užtikrinant visas reikalingas pagalbas mokantis ir įgyjant profesiją, aprūpinant būtinomis mokymo priemonėmis ir mokomąja medžiaga, organizuojant turiningą popamokinę veiklą, tobulinant pedagogų profesinę kvalifikaciją. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu numatoma užtikrinti galimybę įgyti profesiją 300 mokinių iš socialiai jautrių grupių. 10-tyje pagal tam tikrus kriterijus atrinktų profesinių mokyklų bus teikiama pagalba mokantis, organizuojamos popamokinio užimtumo grupės, palydėjimas į darbo rinką. Siekiant padėti mokiniams atrasti save profesijų pasaulyje, numatoma įsigyti įrankius, skirtus mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, profesiniam kryptingumui įvertinti, apmokyti specialistus jais naudotis ir šių įrankių pagalba padėti pasirinkti tinkamą profesiją. Regioniniu principu šiais įrankiais bus aprūpintos 17 Pedagoginių psichologinių tarnybų. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu numatoma padėti pasirinkti profesiją 650 mokinių. Siekiant, kad profesinių mokyklų bendruomenės būtų pasirengusios profesionaliai ir kokybiškai ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių, numatoma tobulinti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikaciją - projekto įgyvendinimo laikotarpiu numatoma organizuoti mokymus aktualiomis profesinių mokyklų bendruomenėms temomis, kuriuose kvalifikaciją patobulins 2000 profesinių mokyklų darbuotojų. Projekto veiklos sudarys prielaidą kokybiškam ir efektyviam mokinių ugdymui ne tik projekto įgyvendinimo laikotarpiu, bet ir jam pasibaigus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-05-16
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-21)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 155 660,53 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 155 660,53 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2019-08-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 138 061,53 2 138 061,53 494 354,22 494 354,22

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Mokiniai iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti Skaičius 300.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-08-05 07:47

Susiję įrašai