Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

UAB "Centrum" darbo našumo didinimas diegiant elektroninę restoranų valdymo sistemą

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0036

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Centrum"
Regionas Vilniaus miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB „Centrum“ - jau 20 metų Lietuvos rinkoje veikianti viešbučių verslo įmonė. Pirmasis viešbutis „Centrum“ Vilniuje buvo atidarytas 1995 metais. Šiuo metu bendrovė valdo CENTRUM HOTELS viešbučių tinklą, kuriam priklauso trys prabangūs 4-žvaigždučių kategoriją atitinkantys viešbučiai: „Artis“ (Totorių g. 23 Vilnius), „Ratonda“ (Gedimino g. 52, Vilnius), „Monika“ (Elizabetes g. 21 Ryga) ir vienas 3-žvaigdžučių viešbutis, skirtas propaguoti žaliąsias idėjas - „Grata“ (Vytenio g. 9 Vilnius). Projekto poreikis kilo siekiant padidinti viešbučių restoranų valdymo ir procesų organizavimo efektyvumą, aptarnavimo kokybę ir darbo našumą. Projekto metu keturiuose įmonės valdomų viešbučių restoranuose planuojama įdiegti įmonės poreikius geriausiai atitinkančią, inovatyvią restoranų procesų automatizavimo sistemą, apimančią kasų, sandėlio, ir kt. procesų valdymą ir leidžiančią efektyviai organizuoti restorano darbą tiek tiesiogiai aptarnaujant klientus (užsakymų priėmimas ir atsiskaitymas per nešiojamus terminalus), tiek vykdant užsakymus (automatinis momentinis užsakymų perdavimas virtuvei), tiek atliekant nuolatinę procesų, sąnaudų ir personalo darbo kontrolę (klientų aptarnavimo laiko, apyvartos, išteklių ir kt. rodiklių apskaita, procesų stebėsena realiuoju laiku bei automatinis ataskaitų formavimas ir siuntimas el. paštu). Įdiegta restoranų valdymo sistema užtikrins efektyvų visų restoranų procesų valdymą nuo užsakymo priėmimo iki atsiskaitymo, tuo pačiu užtikrins restoranų paslaugų teikimo kokybės kontrolę. Optimizuoti restoranų valdymo procesai sudarys sąlygas naujų paslaugų įvedimui (kompleksinių pietų, dienos pasiūlymų) ir taip sudarys sąlygas didėti įmonės produktyvumui. Automatizuoti restoranų valdymo procesai leis aptarnauti daugiau klientų per tą patį laiką, tiksliai apskaityti sąnaudas - visa tai didins įmonės produktyvumą ir pelningumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-01)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-17) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 17 304,37 Eur
Prašoma finansavimo suma: 8 652,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-13
Sutarties galiojimo pabaiga: 2016-09-05
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
17 304,37 8 652,00 17 304,37 8 652,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 4.00 4.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-08 07:40

Susiję įrašai