BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Vandens turizmo produktų e.rinkodara

Nr. 05.4.1-LVPA-K-808-02-0023

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Žvejybinių katerių asociacija
Savivaldybė Elektrėnų
Priemonė Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Kvietimo kodas 05.4.1-LVPA-K-808-02

Lietuvoje vandens turizmas yra populiari turizmo rūšis, tačiau galimybės nėra išnaudojamos dėl nepakankamos informacijos sklaidos vietos ir užsienio turistams apie vandens turizmo produktus, pristatančius gamtos ir kultūros paveldo objektus.Projekto idėja – atrinkti Lietuvos vidaus vandenų kelius ir pristatyti turizmo traukos vietoves, sudarant galimybes susipažinti su patraukliais turizmo ištekliais, t. y. kultūros ir gamtos paveldo objektais bei e. rinkodaros priemonėmis vandens turizmą pristatyti vietos ir užsienio turistams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-08-01
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-10-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2018-10-12) 71.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 247 364,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 210 259,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-11-25
Sutarties pasirašymo diena: 2018-11-26
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-02-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
199 347,70 169 445,55 186 805,78 158 784,91

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 6.00 6.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-04 08:07

Susiję įrašai