BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai

Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0014

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Savivaldybė
Priemonė Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-V-918-01

Projekto „Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai“ tikslas – modernizuoti viešąsias ir administracines paslaugas (paslaugos) ir gerinti gyventojų aptarnavimą viešojo sektoriaus įstaigose (įstaigos) diegiant įvairius paslaugų teikimo ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimus.Siekiant užtikrinti kryptingą, koordinuotą ir rezultatyvų su paslaugų teikimu ir gyventojų aptarnavimu susijusių valstybės tikslų įgyvendinimą, projekto metu bus įgyvendintos šios sistemines priemones: bus inventorizuotos įstaigų teikiamos paslaugos, jų apimtis ir tikslingumas, parengti ir įgyvendinti pasiūlymai dėl paslaugų teikimo procedūrų supaprastinimo; sukurta ir įdiegta įstaigų teikiamų/ administruojamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės vertinimo sistemą; standartizuotas gyventojų aptarnavimas ir paslaugų teikimas; sukurta institucinių paskatų gerinti teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybę sistema ir kiti kokybės gerinimo sprendimai.Tikimasi, kad įgyvendinus šias priemones, 1) supaprastės paslaugų teikimo procedūros dėl pažangesnių paslaugoms suteikti reikalingos informacijos gavimo būdų naudojimo, 2)pagerės gyventojų aptarnavimo kokybė dėl vieningo aptarnavimo modelio įstaigose taikymo, 3)paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės vertinimas taps kasdiene įstaigų veiklos dalimi, 4)veiks paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės stebėsenos ir vertinimo mechanizmas, 5) bus padidintas gyventojų pasitenkinimas jiems teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybe.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-03-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-05-07)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 900 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 900 000,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2019-06-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
935 217,60 900 000,00 89 882,57 87 514,59

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Įgyvendintos paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimo iniciatyvų skatinimo ir koordinavimo priemonės“ 36.00 34.00 0
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 15.00 0.00
3 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 15.00 0.00
4 „Įgyvendintos paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimo iniciatyvų skatinimo ir koordinavimo priemonės“ Skaičius 34.00 0
5 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 250.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-07 07:45

Susiję įrašai