Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti RSS

Naujienos

Nyderlandų įmonė Lietuvoje kurs unikalų sprendimą vartotojų patirčiai optimizuoti

2018 m. spalio 16 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

„Tai pirmoji pasaulyje tokio pobūdžio sistema, kurioje, remiantis vartotojo elgsena, tinklapyje bus efektyviai optimizuojama vartotojo patirtis. Norima informacija be jokių pastangų perduodama vartotojui, maksimaliai įvertinus jo lūkesčius. Taip pat kartu su „Convious“ pasiūlysime išties unikalų sprendimą prekių ar paslaugų kainoms išreikšti. Šiai platformai realizuoti naudosime įrankius, kurie veiks dirbtinio intelekto principu,“ – teigia įmonės įkūrėjas Camiel Craan.

Rodoma:

Nyderlandų startuolis „Kwyck B.V.“, Lietuvoje įkūręs antrinę įmonę, vakar su Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) pasirašė projekto „Inovatyvios konversijų rodiklio optimizavimo sistemos sukūrimui skirti moksliniai tyrimai ir eksperimentinė plėtra (SmartCRO)“ sutartį. Pagal priemonę „Smart FDI“ į projektą bus investuojama daugiau nei 1,5 mln. Eur Europos regioninės plėtros fondo lėšų, o bendra projekto vertė siekia 2,4 mln. Eur.

Įgyvendinant šį projektą bus kuriama inovatyvi konversijų rodiklio optimizavimo platforma, kuri galės užtikrinti dar mažesnes investicijas į pardavimų optimizavimą. Didesnė investicijų grąža, greitesnis ir patikimesnis rezultatas – tikimasi, jog visa tai bus pasiekiama įsidiegus platformą „Convious“. Projekto metu numatoma atlikti ir mokslinius tyrimus, skirtus inovatyviai konversijų optimizavimo platformos koncepcijai plėtoti, ir vystyti eksperimentinę plėtrą – inovatyvios konversijų optimizavimo platformos prototipui sukurti bei ją pademonstruoti realaus veikimo sąlygomis.

„Tai pirmoji pasaulyje tokio pobūdžio sistema, kurioje, remiantis vartotojo elgsena, tinklapyje bus efektyviai optimizuojama vartotojo patirtis. Norima informacija be jokių pastangų perduodama vartotojui, maksimaliai įvertinus jo lūkesčius. Taip pat kartu su „Convious“ pasiūlysime išties unikalų sprendimą prekių ar paslaugų kainoms išreikšti. Šiai platformai realizuoti naudosime įrankius, kurie veiks dirbtinio intelekto principu,“ – teigia įmonės įkūrėjas Camiel Craan.

Projektas tiesiogiai prisideda prie priemonės „Smart FDI“ sumaniosios specializacijos krypties „Transportas, logistika ir informacinės ryšių technologijos“ prioriteto „Pažangus elektroninis turinys, technologijos jam kurti ir informacinė sąveika“.

Lietuvos verslo paramos agentūroje administruojamos priemonės „Smart DFI“ projektai padeda pritraukti į Lietuvą mokslinių tyrimų bei eksperimentinės plėtros ir inovacijų užsienio investicijų.

Artimiausi renginiai