BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ateities autonominis žaliasis uostas: naujo konteinerių krovos metodo ir sistemos prototipo sukūrimas

Nr. 01.2.2-LMT-K-718-01-0081

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Klaipėdos universitetas
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė TIKSLINIAI MOKSLINIAI TYRIMAI SUMANIOS SPECIALIZACIJOS SRITYJE
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.2-LMT-K-718-01

Projekto tikslas siejamas su Sumanios specializacijos kryptimi - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT), kurio pagrindinis siekis būtų ištirti uosto konteinerių krovos terminalo automatizavimo galimybes integruojant naujausias sumaniąsias Informacines ir ryšio technologijas (IRT) ir krovimo mechaninius įrenginius, optimizuojant jų našumą ir keliant procesų autonomiško lygį, bei sukuriant konteinerių krovos procesų optimizavimo metodą, vadovaujantis technologijų sinchronizavimo moksliniais principais, sukuriant išmaniųjų konteinerių jūrinių konteinerių terminale koncepciją ir atliekant sukurto metodo (sistemos) analizę ir prototipavimą tikslu sinchronizuoti krovos dalyvius ir procesus realiajame laike vykdant krovos darbus. Projekto eigoje bus vykdoma eilė mokslinių veiklų (8 veiklos), kurių pagrindinis tikslas, sukurti naują metodą, leidžianti efektyviau išnauduoti uosto terminalo esamas krovimo technologijas, padidinti terminale operuojančių įrenginių autonomiško lygį vykdant krovimo darbus, nesumažinant krovimo efektyvumo, vertinant energijos sąnaudas, bei pasiūlyti optimalias technologijas ir valdymo algoritmus bei išnagrinėti jų veikimo gaires, atliekant autonominius krovimo proceso darbus. KU mokslininkams projekte būtina atsakyti, kokiomis inovatyviomis krovos technologijomis bus grindžiama fizinė Klaipėdos uosto plėtra, įsisavinamos naujos teritorijos Kuršių marių pakrantėje, o šiaurinėje dalyje – statomas jūrinis uostas. Todėl projekto tiksluose ir uždaviniuose yra numatyta uosto direkcijai pateikti susistemintas įžvalgas apie pasaulinę išmaniųjų sistemų diegimo praktiką uostuose bei kurti naujas sumaniąsias krovos procesų valdymo technologijas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-06-30
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-09-06)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-20) 62.80
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 695 663,68 Eur
Prašoma finansavimo suma: 695 663,68 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-19
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
695 663,68 695 663,68 678 251,87 678 251,87

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 0.00
2 Investicijas gavusių mokslo ir studijų institucijų pateiktos patentų paraiškos Skaičius 1.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-11-27 07:58

Susiję įrašai