BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalo gilinimas nuo PK21 iki PK85 (iki 15 m gylio)

Nr. 06.1.1-TID-V-505-01-0003

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
Savivaldybė
Priemonė JŪRŲ TRANSPORTO EISMO SĄLYGŲ GERINIMAS KLAIPĖDOS VALSTYBINIAME JŪRŲ UOSTE
Prioritetas 6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
Projekto sąrašo numeris 06.1.1-TID-V-505-01

Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (toliau - KVJUD) teikia viešąsias paslaugas eksploatuodama Klaipėdos valstybinį jūrų uostą ir valdydama uoste esančius valstybei nuosavybės teise priklausančius objektus. KVJUD atlieka LR Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme numatytas funkcijas, siekdama pridėtinės vertės valstybei augimo, tinkamai eksploatuojant ir plėtojant uosto infrastruktūrą, ir vykdo kitą veiklą, siekdama tenkinti viešuosius interesus. Klaipėdos uosto laivybos kanalas iki PK21 (21 piketo) pajėgus priimti laivus, kurių maksimali grimzlė– 13,8 m, o nuo PK21 priimami laivai su ne didesne kaip 13,4 m grimzle, nes šį parametrą riboja šios akvatorijos projektinis laivybos kanalo gylis (14,5 m). Laivybo kanale nuo PK21 iki PK85 (iki Malkų įlankos) padidinus laivybos kanalo gylį iki 15,0 m (t. y. tokio paties gylio kaip šiaurinėje uosto dalyje iki PK21) bei leistiną laivų grimzlę iki 13,8 m, laivai, kurie gali būti pakraunami iki 13,8 m grimzlės, galės pervežti daugiau krovinio, o tai mažins laivybos intenstyvumą ir jo neigiamą poveikį aplinkai (CO2 emisiją) bei taupys krovinio gabenimo laiko kaštus. Projekto tikslas – pagerinti jūrų transporto eismo sąlygas Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste mažinant esamus Klaipėdos valstybinio jūrų uosto prieigos infrastruktūros (laivybos kanalo) apribojimus ir tokiu būdu mažinti krovinių gabenimo laiko sąnaudas (kelionės kaštus), oro taršą bei didinti laivų eismo saugumą.Projekto uždavinys – pagilinti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalą nuo PK21 iki PK85 taip sumažinant uosto infrastruktūros apribojimus ir jų poveikį 13,8 m grimzlės laivų judėjimui uosto akvatorijoje.Projekto metu įgyvendinama veikla - Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalo nuo PK21 iki PK(83+66,4) gilinimas iki 15,0 m gylio.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 24 778 453,08 Eur
Prašoma finansavimo suma: 17 319 701,37 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2019-09-05
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
24 778 453,08 17 319 701,37 38 130,00 26 652,20

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Jūrų uoste įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės Skaičius 1.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-09-24 07:59

Susiję įrašai