BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Netechnologinių inovacijų sukūrimas ir diegimas UAB IN LIFE

Nr. 13.1.1-LVPA-K-861-01-0794

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas UAB "IN LIFE"
Savivaldybė
Priemonė Kūrybiniai čekiai COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-861-01

Atsižvelgiant į susiklosčiusią COVID-19 pandemijos situaciją In LIFE verslas negalėjo plėtotis ir augti kaip buvo planuota. Pandemijos situacija paveikė visą vertės kūrimo grandinę - nuo žaliavų tiekimo iki galutinio vartotojo, įskaitant žaliavų kainas ir kintančius klientų poreikius. Dėl ko versle atsiranda akivaizdus poreikis diegti netechnolgines inovacijas, siekiant kuo skubiau prisitaikyti prie kintančios aplinkos ir aplinkybių. In LIFE, UAB bendrovė numato kurti ir diegti naujus produktus, siekiant kuo spartesnio verslo atsigavimo, proaktyviai stiprinti pozicijas rinkoje po COVID-19 pandemijos. Projekto tikslas - kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas bendrovėje, pasinaudojant kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis. Numatomas produktas švieži (fresh pasta) ir sausi (dry pasta) makaronai. Tikslinės rinkos Lietuvos ir užsienio . Šiuo momentu makaronai gaminami Italijoje, bet ateityje norime pradėti gamybą LietuvojeProjekto apimtyje bus sukurti originalūs gaminių dizainai ir kuriamos bei diegiamos rinkodaros inovacijos. Potencialiems klientams internetinės platformose inovatyviais metodais numatyta pristatyti naujus produktus.Tai leis tinkamai informuoti potencialius klientus, didinti bendrovės In LIFE, UAB naujų ir esamų gaminių patrauklumą, gerinti bendrovės žinomumą. Numatoma naujų gaminių pristatymas rinkoje leis ne tik padidini bendrovės konkurencingumą, sustiprinti pozicijas rinkoje, bet nulems ir augančias pajamas, kas sąlygos nuoseklų ir tvarų verslo augimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-08-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-11-17)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-11-17) 64.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 61 450,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 46 087,50 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-03-31
Sutarties pasirašymo diena: 2022-03-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
61 450,00 46 087,50 23 043,75 23 043,75

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusioje įmonėje gaminyje ir (ar) paslaugoje įdiegtų dizaino ar rinkodaros inovacijų skaičius Skaičius 3.00 0.00
2 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 232.96 0.00
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 15362.50 0.00
4 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-01 08:07

Susiję įrašai