BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Personalizuotos programuojamosios interneto reklamos tarp skirtingų įrenginių pateikimo technologijos

Nr. 01.2.1-LVPA-K-823-01-0003

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Adform Lithuania, UAB
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Smartinvest LT+
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-LVPA-K-823-01

Adform – tarptautinė informacinių technologijų (IT) įmonių grupė, teikianti interneto reklamos pateikimo paslaugas žiniasklaidos planavimo agentūroms, portalams ir reklamos užsakovams. Adform kuria bei vysto skaitmeninės reklamos valdymo (interneto marketingo) platformą, leidžiančią planuoti, pirkti, analizuoti ir optimizuoti skaitmenines reklamines kampanijas daugelyje įrenginių bei ekranų vienu metu. 2002 m. „Adform“ buvo įkurta Danijoje, o šiuo metu įmonės biurai veikia 16 pasaulio šalių, tarp jų – JAV, D. Britanijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Suomijoje, Švedijoje ir kt. šalyse. Verslo plane aprašomo MTEP projekto vizija yra susijusi su interneto vartotojų įpročių ir technologijų pokyčiais – jeigu anksčiau buvo įprasta, kad vienas ar net keli vartotojai naudodavosi vienu interneto prieigą turinčiu įrenginiu, tai pastaruoju metu tas pats vartotojas naudojasi keliais įrenginiais (stacionarus kompiuteris, nešiojamas kompiuteris, planšetinis kompiuteris, išmanusis telefonas, SMART TV ir kt.; vidurkis - 3-6 įrenginiai žmogui, priklausomai nuo regiono). Atitinkamai, ankstesni vartotojų analizės, identifikavimo ir tikslinio reklamos pateikimo algoritmai, kurie paprastai rėmėsi su konkrečiu įrenginiu susijusių duomenų analize, yra dalinai veiksmingi tik vieno įrenginio plotmėje, tačiau visiškai neveiksmingi kelių įrenginių sąsajos atveju. Todėl efektyvaus interneto reklamos pateikimo klausimai turėtų būti siejami su kelių susijusių įrenginių identifikavimu (t.y. identifikuojamas ne įrenginys, o įrenginių grupė, priklausanti tam pačiam anoniminiam individui), analize ir valdymu.Įgyvendinto MTEP projekto pasėkoje sukurtos technologijos leis tiksliai identifikuoti sąsajas tarp interneto vartotojo įrenginių bei šio modeliavimo rezultatus panaudoti interneto reklamos kompanijų efektyvumui įvertinti ir „protingai“ pateikti interneto reklamą (personalizuoti interneto turinį tikslingai nukreipiant interneto reklamą).


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-04-11
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-07-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-07-18) 69.60
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 3 902 991,20 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 600 178,44 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-05-02
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2018-05-02
Sutarties pasirašymo diena: 2016-09-22
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-06-26
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 374 247,76 933 255,06 2 374 247,76 933 255,06

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusiose įmonėse sukurtos tyrėjų darbo vietos Visos darbo dienos ekv. 80.00 5.50
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 1441092.70 1440992.70
4 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų įmonės produktų, skaičius Įmonės 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-12-08 08:06

Susiję įrašai