BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Tūkstančiams LVPA klientų – agentūros pagarba ir pagalba

2021 m. kovo 19 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Tarptautinę kliento dieną Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) sveikina buvusius, esamus ir potencialius partnerius, su kuriais kartu kuria stipresnę Lietuvą, modernizuojant verslą, kuriant naujus produktus, diegiant inovatyvias idėjas.

Visais ES finansavimo laikotarpiais agentūra pagal sutartis turėjo daugiau kaip 3 000  unikalių klientų, kurie vykdė per 7 300 projektų, o pagal paraiškas buvo 5 300 klientų ir beveik 13 000 projektų. Dar keliems tūkstančiams potencialių klientų teiktos ir tęsiamos vaizdo bei garso konsultacijos, seminarai bei vebinarai, ir su visais jais palaikomas nuolatinis ryšys.

Rodoma:

“Kiekvienas esame vienas kitam klientai ir visi turime norus, tačiau ypač vertiname patirtį, siekiant rezultatų, todėl, sveikindamas mūsų klientus, noriu ir vėl pabrėžti, kad jų poreikiai mūsų veikloje yra ir liks svarbiausi. Visada stengiamės būti partneriais, pagalbininkais jų projektų kelionėje, ir ne tik pastaraisiais metais, verslui išgyvenant sunkų pandemijos periodą“, sako LVPA direktorius Aurimas Želvys.

Anot agentūros vadovo, siekis yra bendras – sėkmingai tęsti vykdomus projektus ir jų finansavimą, siūlyti naujas investicijų galimybes, mažinti biurokratizmą ir administracinę naštą, kad galutinę projektų naudą pajustų kiekvienas žmogus.

Rašo aukštą balą, nepriklausomai nuo kiekybės ir srautų

Aukštą agentūros ir klientų bendradarbiavimo kokybę atskleidė LVPA vykdytas klientų nuomonių tyrimas. LVPA  teikiamas viešąsias paslaugas palankiai vertina 92,2 proc. apklaustųjų, beveik 30 proc. ją įvardija  partneriu, 44 proc. – ir partneriu, ir kontrolieriumi, kas padeda tinkamai įgyvendinti projektus.

Didelis LVPA privalumas bei stiprybė, klientų nuomone, yra agentūros darbuotojų reagavimo į jų paklausimus greitis, kuris įvertintas kaip vienas iš operatyviausių, palyginti su kitomis agentūromis.

Klientai teigia jaučiantys stiprią emocinę paramą, geranorišką pagalbą “čia ir dabar” visuose bendro darbo etapuose, LVPA pateikiami atsakymai yra informatyvūs, suprantami, artimi verslo terminologijai, „žmogiški“, darbuotojai lengvai pasiekiami tiek paštu, tiek telefonu.

Ypač teigiamai klientai atsiliepia apie gaunamas instrukcijas su konkrečiais veiklos žingsniais po sutarties pasirašymo, kurios padeda verslui taupyti laiką, taip pat – apie priminimus artėjant mokėjimo prašymų, kitų dokumentų teikimo terminams.

Sėkmės raktas dialogas

“Mes girdime vieni kitus, todėl malonu, kad klientai vertina agentūros pastangas padedant administruoti jų įgyvendinamus projektus, pastebi mūsų lankstumą, atsižvelgiant į besikeičiančias aplinkybes, kas buvo labai svarbu šiuo sunkmečiu ir suteikė vilčių verslui išgyventi“, sako A. Želvys.

Verslo finansinei stiprybei palaikyti įgyvendinant projektus, pandemijos laikotarpiu LVPA pagreitino mokėjimo prašymų vertinimą, verslui palankia linkme pakeistos avansinio apmokėjimo taisyklės, bet kokios problemos sprendžiamos sklandžiai organizuojamuose online susitikimuose. Šie pokyčiai, klientų teigimu, labai palengvino jų veiklą.

LVPA duomenimis, šiuo metu daugiausiai klientų dirba su produktų kūrimo, tyrimų ir eksperimentinės plėtros, verslo skaitmeninimo ir ekoinovacijų, energetikos projektais. Vienos iš gausiausių priemonių „Dizainas LT“, „Pramonės skaitmeninimas LT”, “Naujos galimybės LT”, “Eco-inovacijos LT+”.

Susiję įrašai

Artimiausi renginiai