BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

„Virūna“ įsitikino − su ES investicijomis idėjos greičiau tampa apčiuopiamos

2022 m. gegužės 26 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Klasikinis startas nuo gamybos namų rūsyje ar garaže iki tarptautinio pripažinimo ne visiems pavyksta - baldų kūrėja ir gamintoja UAB „Virūna“ yra viena iš sėkmingų pavyzdžių, kone trisdešimtmetį augusi savarankiškai ir tik užpernai pirmąkart pasinaudojusi ES investicijų galimybėmis.

Rodoma:

Sutartimis su Inovacijų agentūra (buvusi Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA)) bendrovei skirta per 38  tūkst. Eur e. komercijos modeliui įdiegti ir bemaž 24 tūkst. Eur į naujų gaminių dizaino sprendimus. Priemonės „E. komercijos modelis COVID-19*“ ir „Dizainas LT“ yra pirmosios, kurių teikiama parama projektams pasinaudojo „Virūna“.

Pasak Arūno Paulausko, įmonės eksporto vadovo ir bendrasavininkio, gautos lėšos prisidėjo sukuriant kelias unikalias baldų kolekcijas, kurios toliau plėtojamos ir vystomos, taip pat diegiant informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu.

E. komercijos projektu bus sukurtos ir įdiegtos kliento multisavitarnos ir juridinio kliento savitarnos (B2B) sistemos bei parengta pilnavertė jų integracija su kliento naudojama centralizuota verslo valdymo sistema (ERP). Atskiros integracijos su ERP leis administruoti ir valdyti tiek elektroninių parduotuvių, tiek B2B sistemų užsakymus.

„Šiuo metu ruošiamės dalyvauti žaliosios energetikos ES investicijų programoje“, − kalba apie ketinimus toliau modernizuotis A. Paulauskas.

Nuo pageidavimų – iki „Džeimso Bondo stalo“

Verslo idėja kilo susidūrus su daugybe pavyzdžių, kai nestandartinėse erdvėse buvo sunku pritaikyti standartinius masinės gamybos baldus, o kokybiškų baldų pasiūla buvo itin maža. Šeimos verslo įkūrėjas Vytautas Paulauskas namų sąlygomis pradėjo kurti pirmuosius savo dizaino baldus, sekdamas paklausą, perėjo prie sudėtingesnių modelių ir individualių sistemų, o augant populiarumui - ypač tarp naujakurių, „Virūna“ įžvelgė poreikį plėsti savo dizaino, gamybos, inžinerijos ir konsultavimo paslaugas.

„Šiandien mūsų kvalifikuota 64 darbuotojų komanda, naudodama naujausias technologijas ir įrengimus bei amatininkams būdingą rankų darbą, 5000 kvadratinių metrų patalpose įgyvendina reikliausių užsakovų ir jų architektų bei dizainerių projektus“, − didžiuojasi bendrovės istorija prie šeimos verslo prisijungęs A. Paulauskas.

Nuotr. UAB „Virūna“ bendrasavininkis, vadovas Vytautas Paulauskas, projektų vadovė Jolita Paulauskienė, eksporto vadovas, bendrasavininkis Arūnas Paulauskas.

Produkcijos asortimentas išsiplėtė apie 20 proc., eksportuojama per 300 skirtingų gaminių, pasiektos naujos rinkos - Prancūzija, Didžioji Britanija, Danija, Japonija, JAV. „Lietuvos rinkai visi gaminami produktai yra nestandartiniai, tad kiekvienas baldas ar detalė unikalūs ir jų kiekį būtų labai sunku įvardyti“, − priduria UAB „Virūna“ bendrasavininkis.

Lietuvoje bendrovė įrengė prabangius „Palanga SPA design“ ir „SPA luxury“ viešbučius, eksporto rinkai gamina dizaino klasika tapusius baldus, kurių dizainas siekia šeštąjį dešimtmetį. „Pavyzdžiui, rašomasis stalas “Office Desk” dizainerės Bodil Kjaer kurtas 1959 metais Karakter kompanijos vardu. Šis stalas kitaip dar vadinamas Džeimso Bondo stalu, kadangi prie jo agentas dirbo trijuose filmų serijos epizoduose“, − pasakoja A. Paulauskas.

Per naujoves – į konkurencinį pranašumą

Inovacijų agentūros direktorės pareigas einanti Investicijų valdymo departamento direktorė Agnė Vaitkūnienė atkreipia dėmesį, jog priemonei „E. komercijos modelis COVID-19“ gautų 1 670 paraiškų kiekio vienam kvietimui Inovacijų agentūros (buvusi LVPA) istorijoje nėra buvę. Pasirašytos 1 183 sutartys.

„Populiarumą lėmė pirmiausiai verslo supratimas, jog verslo procesų skaitmeninimas ir klientų inovacijos yra svarbiausios dedamosios, norint būti matomiems rinkoje. Tą patį galima pasakyti apie dizaino svarbą siekiant išskirtinumo, netikėto požiūrio į produkto pateikimą, jo patrauklumą, novatoriškumą. Abiem atvejais sukuriama vertė, kuri duoda naudą verslui per didėjančias pajamas ir konkurencinį pranašumą rinkoje“, − teigia A. Vaitkūnienė.

„Dizainas LT“ priemonei buvo pateiktos 495 paraiškos, pasirašytos 297 sutartys. 

Susiję įrašai